Koszyk zakupów

Brak produktów w koszyku.

Płatność BLIK

Płatność BLIK

Szybki przelew online

Przelew online

Płatność Kartą

Karty płatnicze

Przelew tradycyjny

Przy wypełnianiu formularza na Stonie zamówienia, wybierz opcję „Przelew Tradycyjny”. W podsumowaniu oraz w mailu otrzymasz numer konta. Jako tytuł podaj numer zamówienia.

Najczęściej zadawane pytania

Moja płatność przez Imoje nie powiodła się

Jeśli płatność przez imoje nie powiedzie się, można podjąć następujące kroki:

  1. Poczekaj kilka minut, ponieważ opóźnienia w systemie bankowym mogą czasami powodować chwilowe problemy z płatnościami.
  2. Ponów próbę: Spróbuj przeprowadzić płatność ponownie, upewniając się, że wprowadzasz wszystkie informacje poprawnie. Na email dostaniesz link umożliwiający dokonanie płatności.
  3. Sprawdź limity: Sprawdź, czy nie przekroczyłeś dziennych lub miesięcznych limitów płatności ustalonych przez Twój bank.
  4. Inna metoda płatności: Rozważ użycie alternatywnej metody płatności
  5. Skontaktuj się z nami

Nie opłaciłam/em transakcji, jak mogę ją anulować?

Nieopłacone transakcje płatnicze nie są realizowane i zostają automatycznie anulowane, zatem nie ma konieczności ich anulowania.