Jak zwrócić produkty?
1. Pobierz i wypełnij formularz zwrotu
Przykładowy formularz odstąpienia od umowy możesz pobrać z naszej stron - pobierz formularz.
Wydrukuj i wypełnij formularz, a następnie dołącz go ze zwracanymi produktami.
2. Zapakuj i odeślij produkty
Starannie zapakuj zwracane produkty.
Nadaj przesyłkę na nasz adres:
Venidesign sp. z o.o.
Zielińskiego 4,
37-500 Jarosław.
1. Czekaj na zwrot środków
Zwrotów środków dokonujemy niezwłoczne na Twoje konto bankowe lub kartę z której dokonano płatności, nie później niż w ciągu 14 dni.
Najczęściej zadawane pytania
Moja płatność przez Przelewy24 nie powiodła się
Jeśli płatność przez Przelewy24 nie powiedzie się, można podjąć następujące kroki:
- Poczekaj kilka minut, ponieważ opóźnienia w systemie bankowym mogą czasami powodować chwilowe problemy z płatnościami.
- Ponów próbę: Spróbuj przeprowadzić płatność ponownie, upewniając się, że wprowadzasz wszystkie informacje poprawnie. Na email dostaniesz link umożliwiający dokonanie płatności.
- Sprawdź limity: Sprawdź, czy nie przekroczyłeś dziennych lub miesięcznych limitów płatności ustalonych przez Twój bank.
- Inna metoda płatności: Rozważ użycie alternatywnej metody płatności
- Skontaktuj się z nami
Nie opłaciłam/em transakcji, jak mogę ją anulować?
Nieopłacone transakcje płatnicze nie są realizowane i zostają automatycznie anulowane, zatem nie ma konieczności ich anulowania.
Chciałbym dokonać zakupy na raty, jak to zrobić?
- Wybierz produkty który Cię interesują,
- Gdy wartość koszyka wyniesie minimum 300 zł, wybierz płatność "CA Raty",
- Wypełnij wniosek online i poczekaj na decyzję kredytową,
- Przelej 1 zł i załącz zdjęcie dowodu osobistego (o ile będzie to wymagane),
- Potwierdź zawarcie umowy kodem z SMS,
- Umowę otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail,
- Sklep zacznie realizować Twoje zamówienie.
© Venidesign